sobota, 18 stycznia 2014

Grimes


W dzisiejszym poście napiszę o czymś, co mnie ostatnio bardzo zaciekawiło. Otóż, od jakiegoś czasu słuchałem muzyki Grimes, jednej z ciekawszych wykonawców muzyki indie ostatnich lat. Zwróciłem uwagę na okładkę jej ostatniej płyty – Visions, jednak nie dociekałem, kto jest jej autorem. Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że jest nią sama artystka!


Poszperałem trochę i okazuje się, że ma ona na koncie sporo ilustracji, które klimatycznie bardzo pasują do jej muzyki i są bardzo ciekawe pod względem warsztatowym. W związku z tym zachęcam do zapoznania się z jej twórczością, zarówno tą muzyczną, jak i ilustracyjną. Oto link do profilu artystki na carbonmade: claireboucher.carbonmade.com , a poniżej zamieszczam kilka ilustracji i mój ulubiony kawałek z płyty VisionsOblivion.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz